Pieni hetki, lataa sisältöä...

Vinkkejä viestintään -Blogi

Lue täältä digitaalisen markkinoinnin hyvistä käytännöistä
Etusivu / Blogi
Lokakuu04

Sosiaalinen media markkinoinnin työkaluna

Sosiaalinen media markkinoinnin työkaluna

Organisoitu some markkinointi ei ole ainoastaan suurten yritysten ulottuvilla, vaan myös huomattavasti pienemmillä resursseilla voi toteuttaa arvoa tuottavaa viestintää.

Olen törmännyt viimeaikoina useasti jo paikkansa yrityskartalla vakiinnuttaneiden firmojen pohdiskeluihin sosiaalisen median käytöstä yrityskuvan rakentamiseen...

Kesäkuu21

Kotisivun suunnittelun kolme kulmakiveä: Miksi, Kenelle ja Mitä?

Kotisivun Suunnittelun Kolme Kulmakiveä

Onko mielessäsi nykyisen nettisivun ulkoasun ja sisällön päivittäminen tai aivan uuden kotisivun luominen? Tässä artikkelissa käyn lyhyesti läpi kolme merkittävää kysymystä joiden vastaukset on tärkeä olla tiedossa jo ennen itse suunnittelutyön aloittamista. Suunnittelua tehdessä on fokus helpompi pitää halutuissa tavoitteissa, jos tiedetään miksi tehdään, kenelle sitä tehdään ja mitä ollaan tekemässä.

Toukokuu18

Osallistava viestintä ja kuluttajan aktivointi

Osallistava Viestintä

Vuorovaikutteisuuden lisääminen kuluttajakontakteihin on tänä päivänä helpompaa kuin koskaan. Osallistavan viestinnän avulla voidaan luoda arvoa omalle yritykselle ja palkita kuluttajaa monin eri tavoin, niin aineellisesti, kuin aineettomastikin. Osallistavaa ja vuorovaikutteista viestintää suunniteltaessa on resursseja ohjattava pääosin aikaan ja osaamiseen...