Kotisivun suunnittelun kolme kulmakiveä: Miksi, Kenelle ja Mitä?
Onko mielessäsi nykyisen nettisivun ulkoasun ja sisällön päivittäminen tai aivan uuden kotisivun luominen? Tässä artikkelissa käyn lyhyesti läpi kolme merkittävää kysymystä, joiden vastaukset on tärkeä olla tiedossa jo ennen itse…
Osallistava viestintä ja kuluttajan aktivointi
Vuorovaikutteisuuden lisääminen kuluttajakontakteihin on tänä päivänä helpompaa kuin koskaan. Osallistavan viestinnän avulla voidaan luoda arvoa omalle yritykselle ja palkita kuluttajaa monin eri tavoin, niin aineellisesti kuin aineettomastikin. Pienellä markkinointibudjetilla toimivan…
Sosiaalinen media markkinoinnin työkaluna
Organisoitu some markkinointi ei ole ainoastaan suurten yritysten ulottuvilla, vaan myös huomattavasti pienemmillä resursseilla voi toteuttaa arvoa tuottavaa viestintää. Olen törmännyt viimeaikoina useasti jo paikkansa yrityskartalla vakiinnuttaneiden firmojen pohdiskeluihin sosiaalisen…