Kotisivut
yritykselle

Mobiiliystävälliset nettisivut yrityksille ja yhteisöille
kotisivut yritykselle

Laadukkaat ja edulliset kotisivut yritykselle avaimet käteen -palveluna

Mitä kotisivut maksavat?

Kotisivujen toteutuksen hinta alkaen 699€. Hinnat sisältävät kotisivujen suunnittelun, toteutuksen ja julkaisun halutulla palvelimella. Hintoihin ei lisätä mitään juoksevia kuluja tai kuukausimaksuja. Osta kotisivut kerran, niin ne ovat aina teidän omassa omistuksessa ja voitte itse päättää kuinka niitä hallinnoitte. Kotisivujen hinnoittelu perustuu sivuston kokoon (sivumäärä) ja tarvittaviin toiminnallisuuksiin (yhteydenottolomakkeet, kuvagalleriat, uutiskirjeen tilauslomake yms.). Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella ja pyydä räätälöity tarjous!

Webhotellit ja domainit

Uppielta saat myös luotettavat ja turvalliset webhotellit sekä verkkotunnusten rekisteröinnit. Webhotellien palvelimet sijaitsevat Suomessa ja kaikkiin webhotelleihin sisältyy ilmainen SSL-sertifikaatti. Webhotellit alkaen 86€/vuosi. Ota yhteyttä ja pyydä räätälöity tarjous!

Onko yrityksen kotisivut ajan tasalla vuonna 2024?

Toimiiko sivusto hyvin myös puhelimella ja tabletilla? Löytyykö kotisivuilta riittävästi tietoa yrityksestä ja sen palveluista? Tarjoaako sivusto hyvän käyttäjäkokemuksen? Ja mikä on yrityksen puolesta kaikkein tärkeintä, löytyvätkö kotisivut Googlesta? Nämä kysymykset ovat isossa roolissa määritettäessä sivuston arvoa sen käyttäjälle sekä yritykselle itselleen. Jos vastaus johonkin näistä kysymyksistä on ei, niin silloin on korkea aika uudistaa yrityksen kotisivut nykypäivän vaatimuksiin vastaaviksi! Uudet, hyvin toimivat nettisivut antavat myös paremman kuvat mahdollisille asiakkaille yrityksen toiminnasta.

Toimitettuja kotisivuja

Tarvitsetteko uudet hyvät kotisivut?
ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin kartoitetaan mitkä ovat teidän tarpeenne

    Sivuston ominaisuudet

    Lisää tähän uuden sivuston tarvittavat ominaisuudet, jos ne ovat jo tiedossa. (Esim. sivumäärä ja muut tarvittavat ominaisuudet kuten yhteydenottolomake, kartta, kuvagalleria ja muut toivotut toiminnallisuudet.
    Jätä kenttä tyhjäksi jos nämä eivät vielä ole tiedossa, niin kartoitetaan yhdessä kotisivutarpeenne.

    Uudistettavan sivuston osoite *

    Muutokset nykyiselle sivustolle ja muut toiveet

    Lisää tähän uudistettavan sivuston tarvittavat ominaisuudet, jos ne ovat jo tiedossa. (Esim. sivumäärä ja muut tarvittavat ominaisuudet kuten yhteydenottolomake, kartta, kuvagalleria ja muut toivotut toiminnallisuudet.
    Jätä kenttä tyhjäksi jos nämä eivät vielä ole tiedossa, niin kartoitetaan yhdessä kotisivutarpeenne.

    Nimi *

    Sähköposti *

    Puhelin

    Lomakkeeseen täytettyjä tietoja ei käytetä markkinointiin.

    Kotisivujen suunnittelu ja asiakkaan kiinnostuksen herättäminen

    Ota tästä talteen vinkkejä mitä kaikkea hyvien kotisivujen toteutuksessa on otettava huomioon ja miten niiden avulla saadaan asiakas kiinnostumaan yrityksen palveluista. Ostopäätös voi olla kiinni pienistä asioista mitä ei välttämättä aina ajatella, kun tehdään uudet kotisivut yritykselle. Älä siis anna tarpeetonta etumatkaa kilpailijoille vaan tuo esiin kaikki tarvittava tieto omilla, modernit vaatimukset täyttävillä, kotisivuilla.
    Laadukkaat kotisivut yritykselle suunnitellaan kartoittamalla ja miettimällä minkälainen lopputulos vastaisi parhaiten juuri teidän yrityksenne tarpeisiin.

    Kotisivujen suunnittelun ensimmäinen vaihe on tarvekartoitus. Miksi, kenelle ja mitä?

    MIKSI yritys tarvitsee uudet kotisivut?

    Oli tarve sitten mikä tahansa, niin kotisivujen tulee tukea yrityksen tavoitteita oikealla tavalla. Haluttu tavoite pitää käydä selväksi sivustovierailijalle ilman että tietoa tarvitsee etsiä. Jos nettisivun tarkoitus on esimerkiksi jonkin tietyn palvelun tarjoaminen asiakkaille, niin tästä palvelusta pitäisi saada melko hyvä käsitys jo heti sivun avautuessa.

    KENELLE kotisivun sisältöä halutaan kohdentaa?

    Tätä kysymystä miettiessä tärkein asia on tuntea yrityksen kohderyhmä. Kun tiedetään kenelle ollaan tekemässä, niin kotisivun suunnittelua voidaan tehdä alusta asti johdonmukaisesti kohti parasta mahdollista lopputulosta.

    MITÄ informaatiota kotisivun kautta halutaan jakaa ja mitä sen jakamisella pyritään saavuttamaan?

    Vastaus tähän löytyy helpoimmin, jos tässä vaiheessa ollaan jo käyty läpi kaksi edellistä kysymystä: miksi ja kenelle. Monissa tapauksissa mahdollinen asiakas etsii tietoa useilta eri sivustoilta. Yrityksen omilla kotisivuilla tulisi antaa tarpeeksi tietoa, että helpotetaan sivustolla vierailevan päätöksen tekoa esimerkiksi tuotteen tai palvelun tilaamisesta.

    Kun yrityksen kotisivujen yksilölliset tarpeet ja vaatimukset ovat tiedossa voidaan itse sivuston suunnittelu aloittaa varmalta pohjalta. Näin tehdessä varmistetaan, että uudet kotisivut tarjoavat hyvän käyttäjäkokemuksen ja lopputulos vastaa paremmin sekä yrityksen että sen asiakkaiden tarpeisiin.
    Tiivis yhteistyö on merkittävässä roolissa esimerkiksi kotisivun tekstisisältöjä tehdessä. On selvää, että eri aloille vakiintunutta ”ammattikieltä” osaa parhaiten tuottaa kyseisen alan tuntevat ja tästä syystä kotisivujen tekstipohjat olisikin hyvä kirjoittaa yrityksen sisällä. Hyvin kirjoitettu sisältö tarjoaa vastauksia asiakkaan kysymyksiin ja antaa edellytykset yhteydenottoon tai palvelun tilaamiseen.

    Tarvittaessa tekstit voidaan antaa kokeneen sisällöntuottajan käsiin, joka osaa muotoilla tekstit helposti luettavaan muotoon. Hyvin kirjoitettu sisältö voi myös nostaa kotisivun sijoitusta Googlen hakutuloksissa. Tämä ei tosin yksinään vielä riitä vaan sivuston tekijän pitää osata merkitä ja jäsennellä tekstit sivuille oikein niin, että myös hakukonerobotit ymmärtävät mistä sivustolla on kyse. Näin parannetaan mahdollisuuksia kasvattaa yrityksen hakukonenäkyvyyttä.

    HUOM! Tutustu myös kotisivun hakukoneoptimointiin ja miten sen avulla voidaan nostaa yrityksen sivuston näkyvyyttä Googlen ilmaisissa hakutuloksissa.
    Kotisivujen ulkoasu on hyvin ratkaisevassa asemassa nykypäivänä, kun mahdollinen asiakas vertailee kenen puoleen kääntyä. Kun haluatte antaa yrityksestänne uskottavan ja luotettavan kuvan heti ostoprosessin alkuvaiheessa, on yrityksen kotisivun oltava ajan tasalla. Vanhoilta näyttäviltä nettisivuilta voidaan poistua ilman, että luetaan ensimmäistä otsikkoa pidemmälle. Vanhanaikaiset ja epäkuranttia tietoa antavat nettisivut voivat siis vaikuttaa mahdollisen asiakkaan ostopäätökseen negatiivisesti.

    Sivustolle ensimmäistä kertaa tulevalle olisi hyvä tarjoilla nykyaikaiselta näyttävä, tarkkaan harkittu ulkoasu ja antaa näin yrityksestä heti hyvä vaikutelma.

    Kotisivun moderni ulkoasu

    Kotisivun ulkoasu voidaan tehdä uuden näköiseksi myös jo olemassa olevilla vanhoilla valokuvilla tai käyttää mahdollisuuksien mukaan kuvapankkien kuvia luomaan oikeanlaista tunnelmaa sivustolle. Kotisivujen värimaailman tulisi olla selkeä, johdonmukainen sekä parhaassa tapauksessa erottua edukseen ja olla helposti tunnistettavissa kilpailijoihin verrattuna.

    Toisaalta, jopa ne tyylikkäimmät ja nykyaikaiset kotisivut voivat olla lähes arvottomia yritykselle, jos niiden sisältö on huonosti jäsennelty eikä vierailija tiedä mitä tehdä.

    Käyttäjäkokemuksen parantaminen

    Yrityksen nettisivun tulisi ohjata vierailijaa vaivattomasti kohti haluttuja tavoitteita ilman, että niihin johtavat polut ovat epäselviä tai pahimmassa tapauksessa puuttuvat kokonaan. Hyvin suunniteltu ja toteutettu kotisivun sisältö sekä rakenne parantaa sen käyttäjäkokemusta ja voi mahdollisesti nostaa sen sijoitusta Googlen maksuttomissa hakutuloksissa.

    On erittäin tärkeää muistaa, että älypuhelin on sulautunut nykypäivän kuluttajan päivittäisiin rutiineihin kiinteästi. Yrityksen kotisivun on tarjottava hyvä käyttäjäkokemus ennen kaikkea myös mobiilissa suurempien näyttökokojen ohella.
    WordPress-julkaisujärjestelmällä toteutetut kotisivut ovat melko helppoja ylläpitää itsekin, eikä hyvin tehdyn suunnittelun ja toteutuksen jälkeen välttämättä tarvitse enää käyttää ulkopuolista apua sivuston päivitysten tai muutosten tekemiseen. Tänä päivänä on hyvin yleistä, että WordPressin käytön hallitsevia löytyy yrityksen sisältä jopa useampia.

    Vaikka WordPress-kotisivut ovatkin verrattain vaivattomia ylläpitää on niiden suunnitteluvaiheessa osattava ottaa huomioon sisällönhallintajärjestelmän ja käytettyjen lisäosien turvallisuus sekä tulevaisuuden päivitykset. Jos näihin ei varauduta saattaa kotisivujen ulkoasu muuttua tai pahimmassa tapauksessa osa sisällöstä voi kadota kokonaan näkyvistä.
    WordPress-kotisivujen maailmanlaajuinen suosio tuo mukanaan myös turvallisuusriskin. Verkossa liikkuu paljon ilkeitä robotteja, jotka yrittävät murtautua WordPress-sivustoille ja asentaa näille erilaisia haittaohjelmia. Jo asennettaessa julkaisujärjestelmää palvelimelle pitää ottaa huomioon seikkoja, joilla parannetaan sivuston turvallisuutta.

    Kotisivujen murtovarmuutta voidaan myös parantaa erilaisten lisäosien avulla, joilla vaikeutetaan huomattavasti robottien yrityksiä päästä käsiksi WordPress-asennuksen tiedostoihin ja sivuston sisältöön.